wtorek, 5 września 2017

Prologue

Szanowna Panno Granger,

Ministerstwo Magii z przyjemnością akceptuje Pani kandydaturę do udziału w programie stypendialnym w Smocznym Rezerwacie w Rumunii. Wierzymy, że to będzie ogromna szansa dla Pani; pracownicy Rezerwatu z pewnością pomogą Pani w rozwinięciu skrzydeł w dziedzinie opieki nad magicznymi zwierzętami.

Świstoklik zostanie uruchomiony o godzinie dziesiątej rano w sobotę czwartego listopada. W związku z powyższym prosimy o stawienie się o godzinie dziewiątej czterdzieści pięć na błoniach Szkoły Magii i Czarodziejstwa Hogwart. Nasi współpracownicy będą towarzyszyli Pani oraz pozostałym uczniom podczas teleportacji.

Z poważaniem

Minister Magii
Kingsley Shacklebolt

Dzisiaj baaardzo króciutko, bo to tylko prolog, ale obiecuję, że rozdziały będą znacznie dłuższe — 9-11 stron, jeszcze zobaczymy, jak to wyjdzie. :D Będę je publikować co miesiąc i mam nadzieję, że nie zaliczę żadnego poślizgu. Będę też baaardzo wdzięczna za wszystkie komentarze, nie tylko tutaj, ale też i pod następnymi częściami opowiadania; no i mam nadzieję, że ten pairing (i opowiadanie) spodoba się Wam tak bardzo jak mnie samej. Trzymajcie się cieplutko!

11 komentarzy:

  1. Jako zapalona fanka połączenia Hermiony z najstarszym Weasleyem, parrnig Hermiona x Charlie do mnie nie przemawiał. Zmieniło mi się to, gdy przeczytałam kilka miniaturek z nimi, a jaki spostrzegłam na fejsie, że będzie o nich opowiadanie, to już wiedziałam, że czytać będę^^
    Prolog, jak prolog - krótki i nie wiele nie można wywnioskować po nim. Hermiona jedzie do Rumunii i w domyślę pozostaje, że tam, gdzie Charlie. Jestem niesamowicie ciekawa jak to rozwiniesz :)
    Póki co, życzę ogromnych pokładów weny i czasu na pisanie i czekam na kolejny rozdział.

    Pozdrawiam serdecznie, Niedoskonała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie z kolei nie przemawia ten pairing, więc doskonale CIę rozumiem! :D
      Pierwszy rozdział ma dziewięć stron, także wreszcie zacznie się coś dziać. :D
      Bardzo dziękuję, każda ilość Weny się przyda! <3

      Również cieplutko pozdrawiam!

      Usuń
    2. Jako fanka polecasz jakieś inne blogi? Tak na czas oczekiwania na następny rozdział tego opowiadania xD

      Usuń
    3. Innych blogów niestety po polsku nie znam, chyba czegoś takiego nie ma. :c Znam jedynie miniaturki - dwie po polsku, po angielsku już więcej, jeśli będziesz chciała, to podeślę. :D

      Usuń
  2. Muszę przyznać pomysł całkiem ciekawy.
    W dzisiejszych czasach było już tak wiele opowiadań, że ciężko jest wymyślić coś ciekawego. Z chęcią będę tu zagladac. na razie nie mam jeszcze własnego opowiadania, ale z czasem na pewno. pracuje nad tym. tymczasem czytam i pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję za komentarz! :DD

      Usuń
  3. Dobra biorę się za komentowanie :D
    Prolog krótki więc za bardzo nie mogę nic powiedzieć. Oczywiście trochę będzie czekania na następny rozdział, ale będę cię śledzić bo nigdy jeszcze nie czytałam bloga o tym paringu.
    Powodzenia, życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, każda ilość weny się przyda! :D

      Usuń
  4. Cześć ;) Nie spotkałam się jeszcze z takim opowiadaniem, więc może być ciekawie.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam Charmione, ale mam cholerną słabość do wszystkich rudzielców, zwłaszcza tych starszych (pierwsze OTP - Fremione!). Bardzo chętnie będę tu zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rudzielce zawsze spoko! :D Choć ja w swoim dorobku mam więcej rudych kobiet niż mężczyzn, przyznaję. :D

      Usuń